lørdag den 15. december 2012

Acne dress


Her er min smukke julekjole. Den er overraskende nok fra Acne og er lavet af 100% silke. Jeg skal have den på juleaften med et par sorte stiletter, en stor halskæde og selvfølgelig en rød læbestift. Jeg har glædet mig rigtig længe til at skal have den på. Jeg ved godt den er meget mørk at se på her på billederne, men den har nogle utrolig flotte snit, hvilket gør at den sidder rigtig flot. Jeg købte den for noget tid siden, men jeg har kun brugt den en enkelt gang, idet den kun skal bruges i specielle anledninger, men så glæder man sig også i MEGET lang tid til at få den på.. Jeg kan faktisk ikke nænne at bruge den i byen, fordi den er så skrøbelig i stoffet som den er. Acne har generelt lavet nogle utrolig smukke kjoler, som er helt enkle. Jeg havde bl.a. også en på fra Acne til min studenterfest, som også er utrolig smuk. Prisen ligger typisk på omkring 1600 kr. og opefter, men de er simpelthen alle pengene værd! En så enkel og smuk kjole, går jo aldrig af mode. De står i hvert fald højt på min ønskeliste over kommende kjoler!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar