tirsdag den 4. december 2012

..1. advent



Her er et lidt forsinket indlæg fra i søndags, hvor det jo var 1. advent i december. Jeg modtog den store pose hjemmefra, som er fra Matas. Det er en adventskalender, hvor der hver søndag er enten make-up, creme, parfume eller lignende i fra Matas. Det er en rigtig god kalender, med alt hvad vi piger bruger! Jeg har haft den i 3 år nu, og jeg bliver aldrig træt af den! Der er flere forskellige varianter af den. Der er både luksusudgaven, adventsudgaven og en pose med ting i til hver dag. Jeg synes dog adventskalderen er den bedste, for der får man altid de lækreste ting. Der findes også en udgave hvor man åbner en almindelig julekalder hver dag, med små forskellige make-up ting i. Jeg prøvede den for 3 år siden og jeg kan ikke anbefale den. Den indeholder mange produkter man slet ikke kender og ikke er ret gode, hvor der i adventskalenderen er de dyrere mærker eller Matas' egne produkter. I søndags fik jeg en bodylotion og en bodyscrub samt en slags hanske man kan anvende i badet. I kan se det på billede nummer 2. Produkterne er fra Matas' eget mærke og dufter utrolig godt! På det sidste billede kan I se min adventskrans. Jeg er 100% til det minimalistiske, så jeg synes at denne er ret fin! Glædelig 4. december.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar