mandag den 10. december 2012


Nyt make-up & ghd børste






Hej med jer tøser. Jeg har i denne weekend fået lidt nyt make-up og været til frisør hvor jeg købte en ghd touperingsbørste. Jeg har længe godt kunne tænke mig en ordentlig børste eller kam som man kan lave en masse flotte frisure med. Min frisør havde lige hvad jeg ledte efter og så endda fra ghd, som laver nogle fantastiske produkter til håret og selvfølgelig verdens bedste fladjern. Den kostede kun 130 kr., hvilket er en rimelig pris. Jeg bliver altid klippet af den samme frisør som ligger i Holstebro. Den hedder Hair Vision og er forholdsvis ny. Jeg har ikke rigtig kunne finde en god frisør her i Århus endnu, så jeg tager gerne turen til Holstebro indtil jeg finder den rette frisør. Jeg har også fået en ny foundation fra Chanel. Jeg plejer at bruge Youngblood, men har længe godt kunne tænkte mig at prøve Chanels foundation, som jeg har hørt så meget godt om. Og jeg må ærlig indrømme, at den er intet mindre en fantastik. Jeg fik også en lille pencil til at lægge den på med og det fungerer rigtig godt. Foundationen koster 345 kr. og pencilen koster 235 kr. Jeg var desuden en tur i Magasin i dag, hvor jeg faldt over den smukke smukke neglelak fra Ciaté, hvor man først ligger den sølv og derefter drysser man de små kugler på. Sættet koster i alt 160 kr. I får den at se senere, når jeg lige har fået den på.

1 kommentar:

  1. Kom med nogle gode gaveønsker til jul! :-)
    Hvad ønsker du dig? Giv os noget inspiration :)

    SvarSlet