onsdag den 21. november 2012

ACNE FAVORITES..








Som jeg nævnte i mit seneste indlæg, så er Acne mit ynglingsmærke. Jeg elsker at det er råt, klassisk og minimalistisk på samme tid. Jeg har nogle helt bestemte favoritter, som jeg synes er super fede fra deres kollektioner. Clutchen på første billede ønsker jeg mig i julegave. Den er klassisk og kan bruges overalt! Både til byen og til hverdag. Det bordeaux farvede tørklæde er et musthave! Jeg har den selv i bordeaux og mørkegrå og jeg bruger dem hver dag. Det er stort og varmt fordi det er lavet af 100% lammeuld. De koster hver 800 kr. og er alle pengene værd. Bukserne var dem jeg selv var klædt i idag på mine billeder. Det er mine ynglingsbukser, fordi de bare sidder fantastisk og så er farven rigtig god. Jeg kunne også godt tænke mig dem i helt sort. Den grønne trøje med mønster samt den lilla skjorte er fra Acnes kommende Pre SS13 kollektion. De gule bukser der er sat til skjorten og trøjen er også lige mig. De koster 8000 kr. og er lavet af 100% ruskind. Kollektionen er ikke på lager i nogle butikker endnu, men kan laves en pre-order på. I julegave ønsker jeg mig også den sorte læder pouch til min Iphone. Selvom jeg godt ved det er lidt skørt, så ønsker jeg mig faktisk også en Acne-shoppetur med min far til butikken STØY MUNKHOLM i Aarhus eller butikken TENDES som ligger i Vejle. Begge steder med stort udvalg fra Acne. Acne har jo fornylig åbnet en afdeling i Støy Munkholm og butikken i Vejle har Jyllands største udvalg af Acne. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar