fredag den 16. november 2012

..New jacket


Jeg undskylder mange gange at indlægget først kommer nu! Jeg har haft en lidt travl dag, da jeg først havde fri fra skole kl 16 og derefter skulle jeg direkte med toget hjem til familien i Holstebro. Faktisk har jeg haft så travlt, at jeg glemte mit kamera i Århus, så jeg beklager den midlertidige billedkvalitet. Jeg skal være i Holstebro indtil søndag, men jeg skal selvfølgelig nok ligge billeder op. Desuden undskylder jeg også for at I ikke har fået et billede fra aftenens outfit i går, men jeg fik slet ikke taget et billede. Forbedringer følger i morgen!! Jeg synes dog lige I skal se min nye smukke jakke fra Gina Tricot, som jeg fik i dag. Super fed og god til rigtig mange ting. Nu vil jeg lave lidt selvforkælelse med nyt neglelak samt ansigtsmaske, det er så lækkert. Dejligt på en fredag aften. Jeg håber I har haft en fantastisk dag, vi ses i morgen. Love <3













Ingen kommentarer:

Send en kommentar