søndag den 18. november 2012

Endelig er de her!

Her kan I se hvilke blade jeg fast læser hvert måned. Alle blade indeholder overraskende nok mode. Jeg læser dem for at få ny inspiration både til hverdag og fester. Jeg synes generelt det er rart at læse om den kommende sæsons tendenser, så man hele tiden kan følge med. Det jeg især godt kan lide ved at læse disse blade er, at man både kan læse om mange vildt dyre designer trends, men faktisk viser de også en del godter fra de billige mærker som H&M og Zara. På den måde rammer de også en bredere målgruppe. Jeg glæder mig hvert måned til at læse dem, fordi der simpelthen står så meget. Der er i hvert fald læsestof nok til et måned her! Bladende minder meget om hinanden, men alligevel er der altid noget det ene blad har med som det andet ikke har - det er jo vigtigt at få det hele med! Mit favorit blad er nu godt nok Eurowoman. Jeg synes altid den har mest at byde på og så er det bare det blad jeg for lang tid siden startede med at læse fast. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar