torsdag den 29. november 2012

I WISH..
Untitled #2
Har her fundet nogle lækre ting jeg godt kunne tænke mig. Jeg er specielt vildt med nederdelen som går til alt. I kan klikke på billedet og se hvor de enkelte dele er fra. Julen er jo også lige om hjørnet, så mon ikke der er nok at ønske sig. Man kan simpelthen aldrig få nok tøj og sko! Tænk engang at det allerede er 1. december på lørdag. Jeg elsker julen, den er så hyggelig. Allerede i morgen aften skal jeg på en lille juletur med min kæreste her i Århus. Byen har åbent til kl. 23 og alle de mange julelys gennem gågaden bliver tændt samt at der kommer et stort juleoptog. Og ikke nok med det, så har alle butikker procenter på rigtig mange ting. Jeg skal nok tage nogle billeder så I kan se hvor flot det er. Rigtig god aften til jer alle <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar