søndag den 20. januar 2013

I'm back..


Hej kære læsere! Jeg er ked at have forsømt jer det sidste måneds tid. Rigtig mange har skrevet og spurgt om jeg ikke blogger mere, men det gør jeg selvfølgelig, så hæng endelig ved! Det hele skyldes mine eksaminer, som har taget alt min tid og der har slet ikke været tid til at blogge. Jeg håber I har haft en fantastisk jul og et godt nytår, selvom det er ved at være et stykke tid siden nu. Jeg har en MASSE indlæg klar til jer! I skal selvfølgelig også se mine helt fantastiske julegaver (bedre sent end aldrig). Derudover har jeg noget fantastisk at vise jer, men I må vente med at se, hvad det er, lidt endnu (jeg kan næsten ikke vente!). Lige nu er jeg i sommerhus med kæresten og svigerfamilien og holder en uges ferie i det vestjyske. Billederne er taget i klitterne og som I nok kan se skinner solen, men det er hundekoldt. Iført mig har jeg mine Reebok sko, mine helt nykøbte Acne bukser (i skal nok få dem at se), trøje fra Day Birger et Mikkelsen, læderjakke fra Zara, mit overlækre og elskede halstørklæde fra Acne og RayBan solbriller. Ha' en dejlig søndag.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar