tirsdag den 13. november 2012

Nye lækre ting..




Her kan I se hvad der gemte sig i posen fra Underground igår. Den sorte trøje med leopardprint samt den lange sorte nederdel. Bukserne fik jeg også igår. De er som sagt fra Fiveunits og som I kan se, er det den grå/sorte farve som jeg nævnte jeg havde fået. Trøjen er fra JustFemale, nederdelen er fra Selected og halskæden har jeg sat til som accessories og er fra SecondFemale. Nederdelen vil jeg bruge til hverdag med et par sneakers sko enten fra Converse eller Reebok. Dertil vil jeg sætte en løs top, t-shirt eller en lidt oversize tynd trøje. Man kan også sagtens sætte en varm strik til her til vinter. Sådan et sæt kan altid piftes op med diverse smykker, gerne store fremhævede smykker, hvis du ellers har en lidt klassisk ensfarvede trøje på til. Til fest vil jeg bruge nederdelen med et par stiletter og en fin oversize top og selvfølgelig en masse smykker. Ny tøj er altså bare det bedste, man bliver så glad!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar