mandag den 12. november 2012




På den dejlig mandag med solskin i Holstebro. Jeg kommer oprindeligt fra Holstebro, men jeg flyttede til Århus i august med min kæreste. Men nogle gange er det rart at komme lidt hjem og se til det der sker derhjemme, samt at besøge familien. Vi gik en tur i solskinnet og på mig har jeg en jakke fra sessun, tørklæde fra acne, bukser fra Dr Denim og sko fra Reebok. Igår modtog jeg posen fra Underground af mine forældre. Underground er min ynglings tøjbutik i Holstebro, med modetøj til unge. Jeg er næsten altid forbi butikken når jeg er i Holstebro, jeg kan simpelthen ikke lade være. I kan se de spændende ting der er i posen i morgen! Leopard-bukserne fik jeg i dag. Jeg har længe ønsket mig bukser med dyreprint og nu fandt jeg dem endelig. Jeg fik to par. I kan se det ene par på billederne og de andre har jeg på lige nu. De to par er faktisk samme model, men de andre er grå med sorte pletter. Dem kan I se en anden dag. Bukserne er købt i Loftet i Århus  og er fra Fiveunits de koster 600 kr. pr. stk. Jeg er sikker på at bukser med print bliver et hit denne sæson, vi har jo allerede set en del til dem. Der findes mange andre modeller, med slange osv. Jeg synes det er super fede og jeg kunne købe dem alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar