fredag den 7. december 2012

Snow is falling..





Så er jeg kommet til Holstebro. Her er virkelig meget sne, som I kan se på billederne. Det er virkelig hyggeligt, for der er næsten ingenting i Århus. Billederne er taget fra vores gåtur med min hund Barney. Det er rigtig decemberhygge og om lidt skal vi bage pebernødder. Jeg har i dag mine Dr. Martens støvler på, Diesel jeans, strik fra H&M og halskæde fra JustFemale. Strikken er ny. Jeg købte den i dag, fordi jeg i sidste uge købte noget for over 100 kr. i H&M og dermed fik jeg et værdikort på 50 kr., som skal bruges i perioden d. 6/12-14/12, så må man jo selv tilføje det resterende. I får den at se tydligere i morgen. Forresten er det min storebror til venstre på billedet og min kæreste til højre og så selvfølgelig min søde søde hundehvalp Barney. God aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar